sâmbătă, 1 aprilie 2017

împătimire



mă rupeam din așternutul nopții
cu vise șiroindu-mi încă în păr
însetată de spuma zilelor
încăpută în palmele ochiului tău
alergam desculțe tăceri
prin încăperi dezbrăcate
să ajung mai repede între pereții
oaselor tale
unde iarba creștea
direct din soare
curgeam pe drum tot sângele
din rănile neplânse
și-mi scuturam în grabă
uitările cărunte
ca să ajung la tine
în feciorelnic pas
ca un cireș în floare
cu crengile din brațe înmugurind
al vremurilor ceas
era devreme în ochii mei
și-n trupu-mi lung
adânc se desfăta  
albastrul mării
pe țărmul tău creșteau
ferestre vorbitoare
în care păsările își îndesau
cuvintele nenăscutelor
aripi
eram regi peste cele mai frumoase mirări
păstrate în uriașe castele
de limpezi vederi
și orice vis devenea
supusă cărare...

îți amintești?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu